کاشی سنتی اسپادانا

طبقه بندی موضوعی

 

شرکت طرح و نظارت اسپادانا در سال 2014 در ایران به  ثبت رسیده است تا با عملکرد تخصصی در ایجاد و یا بهینه سازی طراحی و نظارت فرایندها سبب ارائه بهتر محصولات و خدمات به کشور شود.

این شرکت دارای تیم خبره طراحی فرایند ، مدیریت طرح و مدیرت پروژه می باشد و بخصوص در حوزه احداث سایت های مخابراتی  ، پروژه های عمرانی و طراحی مرکز کنترل یکپارچه زنجیره تامین مدعی بهترین مشاوربرای شما می باشد.

چشم انداز

 

برترین ارائه دهنده خدمات با کیفیت و به روزِ طراحی و نظارت

ماموریت

 

ما با استفاده از علم و تکنولوژی روز دنیا ، طراحی و نظارت فرایند های تولید محصولات و خدمات را ایجاد و بهینه سازی می کنیم تا محصولات و خدمات رقابتی و با کیفیت تری ارائه کنید.

 

محصولات و خدمات ما

 

  • طراحی و نظارت  :  شامل مطالعه و بررسی استراتژی سازمان شما ، تحلیل ، ایجاد یا بهینه سازی فرایندها ، طراحی مرکز کنترل یکپارچه زنجیره تامین ، طراحی فعالیت ها و جزییات و نقشه های اجرایی ، طراحی نوع و نحوه نظارت بر فرایندها و انجام کامل نظارت و تقبل مسئولیت

 

  • طراحی و ساخت کاشی : شرکت اسپادانا از سال 2015 برای اولین بار در کشور اقدام به تولید کاشی و سرامیک مطابق با طرح درخواستی مشتری کرد ، حجم تولیدات محدود و غیر قابل تکرار و با طرح مخصوص مشتری می باشد ودر این حوزه علاوه بر تامین نیاز مشتریان خاص در تامین کاشی و سرامیک ،  تولید طرح های منحصر به فرد برای مرمت و بازسازی آثار باستانی و اماکن مذهبی نیزاز جمله محصولات شرکت است.

 

  • توسعه تجارت :  بخش توسعه تجارت با انتقال دانش و تجربیات روز طراحی و نظارت فرایندها  با مشارکت شرکت های مطرح خارجی علاوه بر ارتقای دانش سازمانی خود برای ارئه بهتر محصولات و خدمات ، آماده برگزاری دوره های آموزشی با حضور اساتید مطرح دنیا می باشد.  

جهت دریافت کاتالوگ محصول کاشی و سرامیک سفارشی اینجا کلیک کنید